Subiekt online w sklepie budowlanym – czy warto go wdrożyć?

Prowadzenie działań w branży e-commerce wymaga zastosowania nowoczesnych narzędzi. Subiekt GT i Subiekt Nexo w wersji online to systemy, które sprawdzą się podczas prowadzenia nowoczesnej sprzedaży w modelu rozproszonym, w nowej działalności, czy biznesie wielofirmowym. Odkryj zaleta Subiekta online i zrewolucjonizuj swój sklep budowlany.

Jak wykorzystać Subiekta w sklepie budowlanym?

Subiekt to platforma ERP, która ułatwi Ci zarządzanie sprzedażą i magazynem w branży budowlanej. Oprogramowanie jest częścią linii produktów InsERT, do których należy Rachmistrz, Rewizor, Gratyfikant, Gestor, czy Biuro. Systemy znakomicie sprawdzają się w użyciu dla małych i średnich firm, pozwalając na kompleksowe prowadzenie firmy.

Subiekt w wersji GT i Nexo to solidne platformy, które cieszą się uznaniem klientów. Po wdrożeniu pozwalają na łatwe zarządzanie towarem oraz łatwe rozliczenie księgowe. Dodatkowo Subiekta można w łatwy sposób zintegrować z kasą fiskalną, kolektory danych oraz pozostałą częścią oprogramowania dla firm.  

Subiekt w sklepie budowlanym pozwoli Ci objąć pełną kontrolę nad dostawami i magazynowaniem materiałów budowlanych. System pozwoli Ci także wystawić wszystkie niezbędne dokumenty, które odpowiadają obowiązującym normom prawnym. System pozwala na przypisywanie cen dla wielu dostawców, tworzenie rozbudowanych cenników dodatkowych, czy obsługę kosztów recyclingu. Pozwala także na generowanie raportów dobowych z kas fiskalnych czy pobieranie pojedynczych paragonów. Zaletą Subiekta jest łatwa obsługa, przyjazny interfejs i możliwość rozbudowania go o kolejne moduły.

Subiekt online – poznaj jego funkcjonalność

Niezależnie, czy prowadzisz mały sklep budowlany, czy prężnie rozrastający się biznes – Subiekt pomoże Ci rozwinąć firmę. Aby skorzystać z Subiekta online, należy przenieść swój sklep do środowiska wirtualnego, które działa w ramach opłaty abonamentowej. Rozwiązanie pozwala na dostęp do wszystkich aplikacji z każdego miejsca na świecie. Co więcej, zapewnia ono obsługę Subiekta dla systemu Mac, iOS i Android. Subiekt online jest wygodny, bezpieczny i oszczędny. Korzystanie ze środowiska chmurowego jest tańsze niż postawienie i utrzymanie tradycyjnego serwera.

Dla kogo jest Subiekt online?

Subiekt w wersji chmurowej jest przeznaczony dla przedsiębiorców, którzy:

  • posiadają rozproszoną strukturę sprzedaży ze sklepem tradycyjnym i platformą e-commerce,
  • rozpoczynają rozwój swojego biznesu,
  • posiadają wiele firm.

Oprogramowanie Subiekt pozwala w łatwy sposób koordynować pracę sklepu tradycyjnego i e-commerce, a także zarządzać wieloma biznesami w jednym, wygodnym środowisku. Jeśli prowadzisz sklep budowlany i chcesz usprawnić proces sprzedaży, Subiekt daje taką możliwość. Z jego funkcji korzystają także świeżo upieczeni właściciele firm, którzy zamiast inwestować w sprzęt i licencję, wolą opłacić atrakcyjną opłatę abonamentową.

Gdzie znaleźć ofertę wdrożenia Subiekta w chmurze?

Coraz więcej właścicieli sklepów budowlanych przenosi swój biznes do chmury. Rozwiązanie daje wiele zalet i pozwala na prowadzenie biznesu w sposób nowoczesny i komfortowy. Jedną z firm zajmujących się wdrożeniem Subiekta w chmurze jest marka CloudPort. W ramach usługi klienci mogą liczyć na dostęp do oprogramowania, opiekę nad jego sprawnym funkcjonowaniem oraz pełne doradztwo ze strony specjalistów. Obsługa sklepu internetowego bez konieczności budowy i utrzymania własnego zaplecza serwerowego to krok w strony usprawnienia całego systemu handlowego.

Artykuł sponsorowany

Jakub Borowiecki
Jakub Borowiecki
Od lat związany z branżą budowlaną. Ukończył studia architektoniczne w Warszawie, w wolnej chwili lubi majsterkować w swoim warsztacie.

Podobne artykuły

Komentarze

Najpopularniejsze