Firma Mal-Drew powstała w 1984 roku w Gliwicach. Jest ona hurtownią budowlaną, która od 38 lat dostarcza swoim klientom zróżnicowane artykuły przeznaczone do remontowania czy budowania. Przedsiębiorstwo informuje na swojej stronie, że ma w swojej ofercie ponad 40 tysięcy produktów.
Z tekstu dowiecie się jakie można znaleźć opinie na temat Mal-Drew, jakie są formy kontaktu z firmą oraz czy kupując u niej możemy liczyć na kod rabatowy.
Mal-Drew – opinie
Na temat przedsiębiorstwa bez trudu da się znaleźć różne opinie w internecie. Z racji tego, że Mal-Drew od 14 lat prowadzi swój sklep także poprzez stronę Allegro, można przytoczyć tutaj wrażenia, jakimi podzielili się użytkownicy tego serwisu. Na podstawie danych portalu wynika, że 98,7 procent kupujących poleciło gliwicką firmę w przeciągu ostatniego roku. Firma posiada prawie 19 tysięcy przychylnych opinii i jedynie nieco ponad 200 negatywnych ocen.
Zobacz: H+H czy Ytong – co wybrać, czyli dylematy inwestora
Dane zawarte w systemie Google są nieco mniej optymistyczne. 15 procent z 650 opinii, jest krytycznych względem firmy. Klienci zwracają w nich uwagę przede wszystkim na jedną rzecz, że kupowali internetowo towar, który nie był w rzeczywistości dostępny w sklepie. W rezultacie zamiast zamówiony produkt otrzymać w przeciągu dwóch dni wysyłka przeciągała się na znacznie dłuższy okres.
Inny problem, na jaki zwracali uwagę konsumenci, był brak możliwości kontaktu z wyznaczonymi do tego celu przedstawicielami firmy. Nie odbieranie połączeń od klientów oraz nie odpisywanie na wiadomości mailowe – to główne mankamenty poruszane przez użytkowników w tej kwestii. To o tyle zastanawiające, że w przedsiębiorstwie jest sporo osób, które są odpowiedzialne za kontakt z klientem (o czym więcej będzie można przeczytać niżej), dlatego może dziwić takie podejście do niektórych osób.
Kolejne zarzuty kierowane na adres Mal-Drew dotyczyły braku uprzejmości ze strony jej pracowników. Klienci skarżyli się, że pracownicy są niemili, na pytania odpowiadają zdawkowo, byle szybciej zakończyć z konsumentem rozmowę, ponadto niektórzy użytkownicy zwracali uwagę na brak fachowej wiedzy u poszczególnych pracowników firmy.
Mal-Drew ma też jednak wiele pozytywnych opinii. Nabywcy zwracali uwagę że towar sprzedawany jest w dobrej cenie, znacznie mniejszej niż u konkurencji. Ponadto zamówiony asortyment, który znajdował się w magazynie firmy, był w przeciągu dwóch dni trafiał na adres klienta.
Zobacz: Reklamacje w Leroy Merlin – opinie, czy robią problemy?
Znakomita większość osób pisała, że nie miała z firmą żadnych kłopotów odnośnie kontaktu. Cały proces przebiegał sprawnie i bezproblemowo. W razie potrzeby pracownicy służyli pomocą i radą.
Mal-Drew – kontakt
Mal-Drew oferuje swoim klientom zróżnicowany sposób kontaktu. Z racji tego, że przedsiębiorstwo posiada trzy filie, kontakt możliwy jest do każdej z placówek. Pierwsza z nich znajduje się w Gliwicach przy ulicy Tarnogórskiej 13. Czynna jest od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:00-17:00 oraz w soboty od 7:00 do 13:00.
Druga siedziba firmy znajduje się także w Gliwicach, przy Kujawskiej 3. Punkt funkcjonuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:00-17:00, a także w soboty od 7:00 do 13:00. Trzecim miejsce, do którego możemy się udać, jest ulica Mikołowska 107 w Rybniku. Warto mieć tutaj na uwadze, że w przeciwieństwie do dwóch poprzednich punktów, ten działa w innych godzinach. Od poniedziałku do piątku, od 7:00 do 16:00 i w soboty od 7:00 do 12:00.
Mal-Drew oferuje standardowy kontakt swoim klientom. Komunikować możemy się mailowo, telefonicznie i oczywiście osobiście. Warto zaznaczyć, że gdy konsument potrzebuje skontaktować się z firmą, to do jego dyspozycji pozostaje spora liczba pracowników. W każdej z filii znajdujących się w Gliwicach, porady udzieli nam ośmiu wyznaczonych do tego pracowników. W Rybniku zaś pomoże nam trzech pracowników.
Mal-Drew – kod rabatowy
Firma oferuje różne kody rabatowe. Na stronie internetowej Mal-Drew klienci znajdą zarówno promocje, jak i wyprzedaże poszczególnych produktów. Warto mieć także na uwadze, że w przypadku szerszych akcji zniżkowych, takich jak np. Black Friday, przedsiębiorstwo także oferuje specjalne upusty na posiadany przez nie asortyment. Nie zawsze funkcjonuje to jednak na zasadzie kodu rabatowego, który nalicza się po umieszczeniu towaru w koszyku, częściej upusty są po prostu automatycznie przydzielone do danego produktu.