Comarch Optima w chmurze dla sklepu budowlanego – zalety rozwiązania

Comarch Optima to oprogramowanie, dzięki któremu można w wygodny i bezpieczny sposób przenieść wszystkie dane swojego sklepu do chmury. Z aplikacji Comarch Optima korzysta ponad 70 tysięcy przedsiębiorców w Polsce. Wielu z nich usprawniło działalność swojego sklepu właśnie poprzez wdrożenie rozwiązań dostępnych w Comarch. 

Dziś dowiesz się, czy warto skorzystać z Comarch Optima w chmurze w przypadku sklepu budowlanego. W przystępny sposób analizujemy, co Comarch może dać twojej firmie. Jak się zaraz przekonasz, nawet jeśli prowadzisz nieduży biznes, możesz robić to w nowoczesny i prosty sposób. Sprawdź, co może dać ci https://optimawchmurze.pl/

Przede wszystkim każdy nowy użytkownik, który chce sprawdzić Comarch Optima, może najpierw skorzystać z bezpłatnej wersji. Dopiero, gdy okaże się, że rozwiązania Comarch można zaimplementować w swoim sklepie, skontaktuj się z doradcą, który wyceni usługę i pomoże w jej wdrożeniu. W Comarch każdy przedsiębiorca może skorzystać z profesjonalnego doradztwa. Pracownicy zaplecza IT pomagają w instalacji i dostosowaniu oprogramowania do wymagań firmy. Każdy sklep funkcjonuje inaczej – jeśli prowadzisz jednocześnie sprzedaż online i stacjonarnie, musisz na bieżąco aktualizować stany magazynowe. Gdy masz kilka sklepów, dobrze, by pracownicy widzieli w systemie, po który towar wysłać klienta do innej placówki, a który trzeba zamawiać z hurtowni. W Comarch Optima w przejrzysty sposób uporządkujesz płatności – wpływy z faktur, otwarte rachunki i zaległe płatności. Wystarczy, że udostępnisz te informacje pracownikowi zajmującemu się księgowością, by miał pełny obraz sytuacji finansów w sklepie. 

Źródło: optimawchmurze.pl

Do największych zalet Comarch Optima, które można wykorzystać, prowadząc sklep budowlany należą:

  • pełna automatyzacja – wszystkie dane (takie jak stany magazynowe, wpłaty od klientów) aktualizują się na bieżąco i widoczne są u wszystkich użytkowników od razu, z poziomu aplikacji można administrować magazynami zlokalizowanymi w różnych miejscach, sprawdzać dostępność towaru w kilku lokalizacjach jednocześnie,
  • bezpieczeństwo – informacje, które wprowadzone są do systemów działających na silniku Comarch są bezpieczne i w pełni chronione,
  • elastyczność – oprogramowanie dostosowywane jest przez specjalistów IT do każdej firmy (sklepu) indywidualnie; każdy wykupuje dostęp jedynie do tych funkcjonalności, które wykorzysta u siebie,
  • pełen dostęp całą dobę – do danych ze sklepu będziesz mieć dostęp przez całą dobę z dowolnego urządzenia, które połączy się z internetem; tak samo klienci – mogą przeszukiwać sklep online o dowolnej porze i składać zamówienia.

Oprogramowanie Comarch Optima w chmurze pozwoli usprawnić cały proces sprzedaży, a to w sklepie jest najważniejsze. Pracownicy zyskają wygodne narzędzie. Zamówienia klientów będą realizowane szybciej. Ty zaś wszystkiego co najważniejsze dowiesz się podczas przeglądania systemu. 

Osoby zainteresowane produktami sklepu będą mogły przy pomocy strony internetowej sprawdzić, co aktualnie znajduje się w sprzedaży online, a które produkty dostępne są stacjonarnie (wraz z adresem konkretnego sklepu). 

Warto skorzystać z Comarch Optima w chmurze nawet w przypadku prowadzenia niedużej firmy. Dobre oprogramowanie usprawni wiele procesów, które pozwolą twojej firmie rozwijać się jeszcze szybciej i konkurować z większymi przedsiębiorstwami pod względem jakości.

Artykuł sponsorowany

Jakub Borowiecki
Jakub Borowiecki
Od lat związany z branżą budowlaną. Ukończył studia architektoniczne w Warszawie, w wolnej chwili lubi majsterkować w swoim warsztacie.

Podobne artykuły

Komentarze

Najpopularniejsze